söndag 29 mars 2009

hoppsan...

Det vart en hel natt med sömn inatt!!! och han sov i sin egen säng hela natten också, det har inte hänt på länge :) Klev upp ur sängen vid kvert i sju och tänkte att jag skulle titta på Lilla huset på prärien, men när jag slog på tv´n så började precis melrose place. Det hade ju jag glömt, att klockorna flyttades fram inatt :) Får väl se hur sent Colin somnar iväll nu då.
Annars så ska jag och Colin ta en promenad hem till mamma och pappa i em. Colin måste ju visa morfar vad han kan också :D

Nej, nu röjer lillkillen runt överallt här hemma, så jag ska väl ta och passa honom lite nu ;)

1 kommentar:

Sanna o Norah sa...

åhhh vilket LYX med en hel natts sömn... härligt duktig du är colin, hoppas du fortsätter med det:)
Låter ju som ni har haft det bra på sista tiden. vi saknar er o längtar till ons=)