torsdag 26 mars 2009

I´m back!!

jaha ja, nu är jag tillbaka! Om det nu är nån som har saknat mig ;)
Ja, nu ska jag försöka ta tag i det här igen.
Har haft det lite jobbigt ett tag men nu är det dags att ta tag i allt igen, allt brukar ju faktiskt bli bra i slutändan iaf!

Här hemma är det full fart nu, Colin kryper för fullt och reser sig mot allt och inget :) Så nu är det mycket att hålla koll på men det är skönt att han kan ta sig dit han vill och hämta saker som han vill ha.

Annars rullar veckorna på som vanligt, öppna förskolan, fröet och fika :)
Men dagens stund på fröet vart lite väl mycket.... 31 barn var där idag och de flesta barnen är äldre så väldigt hög ljudnivå var det idag, sen var det nåt med ventilationen också så vi höll på att smälta bort där inne.
Efteråt gick vi med Sanna och Norah på en liten promenad, tills vi bestämde oss för att gå och äta istället medans barnen sov, och tro det eller ej men vi fick faktiskt äta upp all mat innan dom vaknade :D sen vart det en liten lekstund med Wilson också innan vi gick iväg till lekparken och premiärgungade!!! Både Colin och Norah verkade tycka att det var riktigt roligt, så det lär vi göra fler gånger!

Nej nu ska jag kika vidare här. Får se hur lång tid det tar innan jag skriver igen nu då ;P

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhhh ingen kan ju vara gladare än mig att du är tillbaka här:)
tack för igår, var lika trevligt som alltid när vi ses, även fast det var jobbigt på fröet så är det ju tur att vi har varandra:p o barnen så klart!

Ja ang gunga det MÅSTE vi ju verkligen göra om snart, var så roligt att se våra barn när dom gungade:)
kram!!!

Caroline sa...

wohoo :) dröj inte för länge. Kul att läsa vad du/ni har för er :)