söndag 8 mars 2009

Nu har det varit lite bloggtorka här tror jag :)

Men det har inte varit så mycket annat än det vanliga. Mycket fika har det iaf blivit den här veckan.... började med att i onsdags träffa E med lilla bebis i magen för en fika i gallerian, var så trevligt så, innan det var det väldigt längesen vi träffades! På torsdagen blev det mat/fika på Johanssons med S och lilla F. Och slutligen vart det fredag och då var vi hem till N och mamma S och där var även W med mamma A :) Och S har ju då en sån duktig karl som hade bakat cheescake åt oss, riktigt mumsigt! Undrar varför min kära karl aldrig gör sånt?

Så till gårdagskvällen, fruktsallad, kladdkaka och melodifestivalen..... och jaa vad ska man säga? Jag undrar hur i he***te svenska folket tänker på för sätt. Nu är ju det vad jag tycker och ni får ju självklart tycka annorlunda, men hur f*n hamnade Caroline af Ugglas i final?!?!?!?! Och internationella juryn (vad det nu ska var aför mening med den) väljer ut en låt som sjungs på grekiska, det skulle ju vara fint om hon skulle få representera sverige i eurovision, "här kommer Sveriges bidrag-på grekiska...."

Dags att byta ämne, till min underbara lilla prins. Måste ju få skryta lite ;)
Det går framåt nu, nu kryper han lite grann, men ålar sig mest framåt och har börjat rest lite på sig mot saker, fast bara på knäna än så länge. Så igår satte jag mig på golvet här i vardagsrummet och satte fast lite sladdar, som har legat löst, så nu är dom roliga leksakerna borta :)

Så här duktig är han, min lilla prins!

3 kommentarer:

Anonym sa...

åhhh vad duktig du är Colin!:)
kul i fre, det får vi göra om snart.
ses ju idag igen=)

Anonym sa...

Åh så stor han är på så kort tid!! =)

Anonym sa...

Nu hittade man till din blogg också :) Va duktig han är Colin =)