måndag 2 mars 2009

tidig morgon....

Ja, nu är det ju så att Colin har sovit lite dåligt ett tag, men det har hjälpt med att ligga i våran säng på morgonen, då har han somnat om. Men jag har känt att han kan ju inte få ligga i våran säng varenda morgon bara för att jag ska få sova lite längre.... men varje gång jag har tänkt att imorgon då går jag upp när han vaknar då har han vaknat runt 3-4 och det känns som liiite väl tidigt :)
Så i morse vaknade han kl 01.20, Jippie!!! så han fick då ligga i våran säng, men det funkade inte så länge den här morgonen så jag fick snällt gå upp kl 05.30. Tror att sist jag gick upp så här tidigt måste ha vart för flera år sen när jag skulle åka och tävla med Kingen. Jaja, vad gör man inte för sin lilla älskling ;) Nu sitter han så snällt och nöjt
på golvet och leker med sugrör med Triton!!
Nej, nu är det dags att äta lite frukost och titta på Nanny!

2 kommentarer:

anna sa...

Här är en till som varit uppe sen halv 6, livet som mamma är inte alltid så glamoröst som man kan tro...

Anonym sa...

Usch vad jobbigt o gå upp så där tidigt, brukar ju vi också få göra, men jag lever på att det bara är en period nu, att det kommer bli bättre:)