måndag 16 mars 2009

umanad av Anna

1. ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4: körkortsboken, "från batterier eller av en förbränningsmotor"

2. sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
gitarren till guitar hero

3. vad såg du senast på tv?
How I met your mother

4. utan att se efter, gissa vad klockan är?
15,33.... okej då hon var visst 15,57, nästan :)

5. bortsett från datorn, vad hör du just nu? tv´n

6. när du senast var ute, vad gjorde du då? igår när vi åkte hem från fläckebo

7. vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Annas blogg :)

8. vad har du på dig? mjukisar, tröja och tofflor. samma som alltid är på här hemma :D

9. drömde du något inatt? inte nåt jag kommer ihåg iaf

10. när skrattade du senast? idag, åt Colin, han gör så mycket roliga saker ;)

11. vad finns på väggarna i rummet där du är nu? tapeter, tavlor, kort på Colin

12. har du sett något konstigt på sista tiden? ja, antagligen, man ser ju konstiga saker lite här och där :D

13. vad tycker du om den här utmaningen? alltid kul att göra utmaningar, fördriva tiden lite ;)

14. vilken var den senaste filmen du såg? tittade på Gran Torino igår

15. om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? MASSOR!!!! men först och främst skulle jag nog köpa oss en hästgård!

16. berätta något om dig själv som folk inte vet om: jag har lite fobi för glasspinnar ;P

17. george bush? jaha? vet ju knappt hur gubben ser ut, bryr mig ärligt talat inte så mycket heller

18. vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
det håller jag för mig själv ;D

undra vart 19 och 20 tog vägen??

21.skulle du någonsin överväga att bo utomlands? överväga det skulle jag nog kunna göra men det skulle aldrig hända, är alldeles för hemmakär!

22. vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten? välkommen in!!

23. vilka två personer vill du ska svara på dessa frågor? Suzann och Carro

Inga kommentarer: