måndag 2 mars 2009

Utmanad!

Har blivit utmanad av Sanna :)

Fyra tv program jag brukar se:

(oj då, bara fyra....)
- Heroes
- Ghost Whisperer
- Kyle XY
- Ugly Betty

Fyra saker jag gjorde igår:
- Lagade mat
- Hade besök av mamma
- Lekte med Colin
- Tittade på film

Fyra saker jag längtar till:

- Vår/sommar (nu är jag trött på den här snön!)
- Åka på semester
- Ett års kalas
- När Colin kan sova i eget rum

Fyra saker som står på min önskelista:

-
Jobb
- Flytta till hus
- Syskon till Colin ;)
- Ett långt och lyckligt liv

Fyra saker jag avskyr:

- Spindlar!!!!
- Glasspinnar
- Tandläkaren
- Städa

Fyra saker jag tycker om att göra:

- Umgås med familj och vänner
- Mammafika, öppna förskolan, fröet
- Lösa korsord
- Shoppa

Fyra saker jag åt igår:

- Marknadsgodis
- Soppa
- Fläskpannkaka
- Smörgås

Jag utmanar:
Alla som vill :)

Inga kommentarer: