måndag 13 juli 2009

Åh vad jag egentligen borde göra nån nytta här hemma.... :S Men det är ju så tråkigt! Har en del att greja med inför kalaset nu. Våran lillfis blir ju faktiskt hela 1 år på onsdag!!!

Igår var vi hem till Malin, John och Elvira en sväng och hälsade på igen och Colin gick faktiskt jättemycket där hemma. Är så stolt så :) Fy vad stor han börjar bli!

Idag då? Lämnade Colin med mormor och morfar på fm och jag och Christopher brummade mot Västerås för idag var det dags för ultraljud ;) Japp, Colin ska bli storebror!!!! Nu fick vi datumet 18 december så vi kan ju hoppas på att den här bebisen vill titta ut några dagar tidigare som sin storebror. Skulle ju vara skönt
att slippa ligga på förlossningen på julafton ;)

3 kommentarer:

anna sa...

Haha, det misstänkte jag när vi var på Norrmanska o åt mat men ville inte fråga. Grattis o hoppas allt såg bra ut :)

Sanna sa...

åhh är ju så glad för eran skull... Stort GRATTIS till er. skönt att du skrivit ut det här nu också, så alla vet, har varit så rädd att jag ska försäga mig ju:)
åh grattis igen gumman till er!

Malin sa...

GRATTIS!!!!!:) Är du redan i v17-18??? Kraaaam!!!