lördag 11 juli 2009

Nu sitter jag här hemma och har tråkigt!!! Christopher gick iväg en sväng för att dricka lite öl :) Han sa ju då att han kommer hem när dom andra går ut, men känner jag honom rätt så blir det inte så. Han brukar ha en tendens att följa med ut ändå ;)
Och Colin fick lägga sig redan vid 19.15 idag, han var så trött stackaren. Idag har det varit 1-årskalas igen och den här gången var det Wilsons tur att fylla år. Så em har spenderats där hemma med massa god fika igen :) Så är det ju så att dom andra tre barnen går så jag tyckte att Colin kunde se och lära :D Och nåt fastnade nog för han tog några steg fram till Norah precis innan vi skulle hem, så snart så är det hans tur också ;)
Nej jag hade väl inge vettigt att skriva iaf...

1 kommentar:

Sanna sa...

åhh vad tråkigt, då sitter du ensam hemma nu då:( du skulle hört av dig hade jag kunnat komma o gjort dig sällskap, tjejkväll:)
ja han är duktig lille Colin, har går nog vilken dag som heslt nu, han var ju så duktig idag:)
kram