lördag 4 juli 2009

Nu måste jag ju börja med att säga att Malin och John har fått en FLICKA inatt!!!! En liten Elvira, som inte var så liten ;) Och så ruskigt söt. Så nu sitter vi här och väntar på att få komma och gosa bebis nån dag snart :)


Vi åkte in till power meet en sväng igår kväll också och tittade. Och åt våfflor med jordgubbssylt, dom är ju alldeles för goda dom där ;)
Klarade oss utan regn där.
Men senare på kvällen här hemma var det nog det värsta åskvädret jag har hört!
Hörde att det småmullrade när jag gick och la mig sen när jag precis höll på att somna så trodde jag nästan att det släpptes en bomb utanför huset, flög upp ur sängen och jäklar vad det åskade och blixtrade och spöregnade.

Inge regn imorse så vi vaknade, packade ihop oss och åkte mot västerås i hopp om att slippa regn idag också och vi kom precis lagom, ingen bilkö, ingen kö in på området och svalt och härligt :) Så nu har vi vandrat runt där inne hela fm, kom hem nyss. Var alldeles lgom att åka hem när det var jättelång kö in och när solen började titta fram och det vart varmt!

Så nu är det ett år till att vänta tills nästa gång då....

2 kommentarer:

anna sa...

jag såg dom i tärna badet i torsdag o jag funderade på när det var dax för bebis. grattis till dom.

ja, här hemma skakade sängen tom, jag brukar int vara rädd men igår var jag väldigt när att gå o sätta mig i bilen, usch.

Sanna sa...

åhhh grattis till malin och John, funderade senast igår när dom skulle få sin lilla bebis.. trodde nästan ett tag att dom skulle fått på N födesledag, hade ju varit lite roligt:)

håller med fyyyy fasiken vad det dundrade igår, bara skakade i fönsterna här, blev ju livrädd...