måndag 6 juli 2009

Jaha, nu är klockan 03:32. Åh vad roligt.... Vaknade för sisådär cirkus 2 timmar sen och mådde jättekonstigt, riktigt rastlös i hela kroppen, kunde inte ligga still, omöjligt att somna och nu när Colin ligger i vårt rum igen så kunde jag ju inte ligga kvar i sängen och hoppa runt och gnälla så nu sitter jag här vid datorn och har feber :( BLÄ!!!

Kan ju iaf säga att vi har haft en bra dag idag för idag var det ju Norahs 1-årsdag! så vi var där på kalas och busade lite och åt massa goda kakor, oj vad du hade bakat Sanna ;)
Sen att min lilla grabb är hemsk just nu och har sånt humör och har varit
jättegnällig i över en vecka det är ju en annan sak :D Men upptäckte idag att det är minst 2-3 tänder på varje sida i överkäken som är på gång så får väl skylla gnällandet på det!

Nähä, försöka gå och lägga mig och somna igen då kanske.... Och hoppas på att det är bättre imorgon bitti.

1 kommentar:

Sanna o Norah sa...

Tusen tack för presnten o att ni kom o förgyllde våran dag:) ses imrogon hoppas jag, eller är du fortfarande dålig?
kram