onsdag 1 juli 2009

nu så!

Var in till Västerås en snabbis igår morse, in till biltema för att köpa ett nytt batteri till bilen. (så nu rullar bilen igen) Dom börjar samla ihop sig redan, till Power Meet!!! Massa bilar på vägen :) Tänk att ett år går så fort. Förra året gick jag där med jättemagen :D Så på lördag morgon åker vi in och tittar på bilarna. Hoppas på lite svalare väder så att det inte behöver vara olidligt att gå därute.

I måndags blev det premiärbad för både mig och Colin. Vi åkte med Malin och John till Tärnabadet. Det var ju en perfekt barnpool och Colin trivdes så bra så. Plaskade för fullt och tyckte det var jättekul. Jag däremot tyckte att det var lite kallt i vattnet ;)
Jag och Malena var iväg till skugganbadet igår kväll och där var det mycket varmare i vattnet!

1 kommentar:

Sanna o Norah sa...

åhh mysigt att bada, skulle också behöva komma iväg o bada lite, var länge sedan man gjorde det, fast Norah är ju en sådan badkruka, lika mig så vet inte hur det ska gå;)