söndag 11 juli 2010

fy fan vad varmt det är!!!

Vill ha åska och regn.....


Idag för 2 år sen knäpptes sista magbilden med Colin :)



Fredagen flöt på, går ju inte att ha det annat än bra inne på power meet ;)
Colin som nu vaknade så ruskigt tidigt somnade i bilen en stund på väg dit sen så var han vaken och glad hela tiden, åkte väl hem vid 13.30 typ. Men nästa år då är det jag som vill in och partaja :D
Lördagen började med kalas hos Max och Hannah på fm.
Sen åkte jag och Lotta in en sväng till Väs
terås på kvällen, lite glest med folk och bilar bara men nu när inte söndagen är kvar är det väl fredagen som det är mest.Vi gick gatan upp och ner, åt en torr donut, hamburgare med torrt bröd och kalla strips :D Och självklart en våffla med jordgubbssylt och den var det inge fel på alls som tur var :)
Colin låg och sov på soffan när jag kom hem, då hade han klivit ur sängen och gråtit massor och ropat mamma och pekat in till sovrummet och när Christopher sa att jag inte var hemma så grät han ännu mer... Min plutt, det är ju sånt man
egentligen inte vill höra :)

Och när jag skulle gå och sova så låg Aaron så här fint i sin säng :)
Och idag har det varit kalas igen, hos Wilson den här gången. Mycket kalasande nu! Men på torsdag är det äntligen Colins tur, sen är det slut på kalasande för den här sommaren :D

Men det är ju kul att man får sitta och pyssla ihop lite fina kort ;)
Aaron börjar få riktigt kläm på det här med att ta sig framåt nu, han ställer sig på fötterna och typ hoppar fram, så söt :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Härlig stil aaron har. Såg inte vidare bekvämt ut måste jag påstå =).
Vad önskar sig Colin i present?

Camilla