lördag 24 juli 2010

jävla piss!!

Här hemma har vi haft en rolig natt inatt... eller inte :/
Jag vaknade 1.30 och fick springa in på toa med huvet före, uahhh!!!
Sen tog det en halvtimme så vaknade Colin och gallskrek då hade han också spytt :( Och det kom en gång till när jag kom in, in och duschade av honom sen började han leka inne på sitt rum eftersom jag tänt lampan där medans jag fick ta hand om sängkläderna. Han somnade iaf igen efter jag lagt ner honom i sängen igen men jag fick springa fram och tillbaka till toan resten av natten. Ingen magsjuka iaf utan matförgiftning! Köpte en färdig
smörgås inne på Willys eftersom jag hade skippat frukosten hemma och Colin åt en bit av den. Tack och lov har han varit precis som vanligt idag eller jo, han har sovit i nästan 3½ timme på dagen så lite trött var han nog allt :)
Jag fick i mig vätskeersättning på morgonen och efter det blev det bättre men helt matt blir man ju. Sen gjorde jag ju dumheten nu ikväll att försöka äta en bit färdigpizza vi hade i frysen och det var ju inte så clever av mig för den kom upp fortare än den gick i :D Nu sitter jag och försöker få i mig blåbärssoppa, får se hur det går!

Jaja, nu vet ni att jag mår dåligt iaf ;)

1 kommentar:

Sanna sa...

neeeej men fy vad vidrigt, finns inget värre=( urk.. hoppas du mår bättre nu