onsdag 28 juli 2010

väntar på mat :)

Riktigt fruktansvärt hungrig nu :D Och ännu godare ska det bli när jag inte behöver laga nåt själv ;)
Idag gick vi till lekparken på fm med Malin, Elvira, Emilie och Vide för massa bus.
Och Colin siktade in sig på en tjej och inte på det bra sättet, knuffa och slogs skulle han göra, har aldrig sett tjejen förut så jag vet inte vad han fick för sig :/
Men det tråkiga är ju att det börjar bli värre igen med a
tt han slåss :(
Och han har börjat reagera väldigt negativt på när Aaron skriker för mycket, vågar inte lämna dom i samma rum när han skriker för gör jag det då sitter Colin och slår honom i huvudet, antingen med bara händerna eller nån leksak. Vill ju såklart inte att han ska hålla på så här men nu vet jag inte vad jag ska göra längre.... Har provat med allt möjligt men inget verkar funka. Får väl hoppas på att det kan bli bättre nu när han börjar dagis i augusti, eller så blir det värre....
Har väl inte så mycket att göra förutom att vänta och se :(

Nej nu, har jag en väldigt missnöjd liten herre i vardagsrummet.

Inga kommentarer: