fredag 9 juli 2010

nån måtta får det väl va.... :)

Ja, jag tyckte att det var tidigt igår. Idag kom Colin in vid 3.20 och han slumrade väl lite lätt i några minuter sen har han varit vaken!!! Han har farit runt som en galning i våran säng. Jag har lyft tillbaka honom till hans säng X antal gånger. Sen så vid 5 så trodde jag att han hade somnat och då vaknar ju såklart Aaron och vill ha mat. Han får flaskan sen så somnade han faktiskt igen men då kommer ju Colin in istället och låter så då var det färdigsovet :)

Jaja, idag går det ju inte att vara bitter iaf, om nån timme så sitter vi i bilen på väg till Power Meet!!!!!
Matsäcken är packad och klar och kläderna framplockade :D

Nej nu hör jag gnäll från vardagsrummet :)

2 kommentarer:

anna sa...

hur orkar du??? eller man gör ju det men iaf... hoppas ni får en bra dag i västerås. kram

Frida sa...

Kollade efter er idag, men inte såg jag er inte :) Hoppas ni hade kul!