tisdag 6 juli 2010

motion!!

Nyss inkommen från en löprunda igen!! Ytterligare 20 sek snabbare idag, fortfarande ingen höjdartid men för mig som inte har tränat på typ 2½ år så känner jag mig som en maratonlöpare ;)
Riktigt peppad är jag nu faktiskt, men så är det det här med sötsakerna.... undrar hur många gånger jag ska behöva säga så :S
Det som är bra med att springa så här på kvällen är att jag faktiskt inte är nå godissugen alls efter :)
Och nu med alla födelsedagar som kommer blir det ju inte lättare :)
Hade ju siktat in mig på sommaren men det är ju rätt kört nu :D Får sikta in mig på hösten istället då! Det är ju inte mycket jag vill ha bort, men iaf en 5-7 kg. Men det är mest den här magen jag stör mig på. Men det värsta försvinner väl så småningom :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker du är fin ja :) // Jeanette

Sanna sa...

jag håller med jeanette, du är jätte fin Ann!
O verkligen duktig som orkar ut o springa som är så värdeöst..
jag borde också ta tag i det där igen, jag rullar fram snart. börjar tusan bli riktigt illa nu.
kan inte skylla på att man varit gravid längre heller :P