måndag 11 april 2011

blogga....

Ja, bloggen blir lidande när jag jobbar.... Nu blir det jobb 10 dagar av 12! Härligt att få jobba men nog är det lite jobbigt :)

Och nu är det inte nog med att jag är utan
kamera, för nu är jag utan min kära telefon också... Sladden till laddaren är trasig och batteriet är urladdat så det var bara att plocka fram den gamla igen då :(

Jobb idag 7-12, en fm som det blev väldigt mycket at
t göra och tänka på :D
Sen blev det utelek med Frida och barnen här utanför, sen till lekängen en sväng, där det dock var alldeles för mycket vatten för a
tt leka med gympaskor ;)
Och efter det ett riktigt härligt boxpass!! Så nu är jag lite trött :)
Jobb imorrn igen, får se om det kanske kan bli lite lek ute på fm med Aaron om vädret är lika härligt som idag :)

Nej, ni behöver inte undra, jag har dom coolaste grabbarna i stan ;P