söndag 3 april 2011

Varför måste dom visa nyheter mitt i filmen på 4an?!? Filmen blir ju sååå lång då :)
Jobbade 13-21 idag, så efter det åkte jag raka vägen hem för att titta på Taken! Har ni inte sett den så sen den!!! Riktigt bra film :)
Så jag ska väl hålla mig vaken tills den slutar.
Plocka fram lite kläder till grabbarna inför morgondagen lär jag göra också, jag jobbar 7-15 imorrn så Christopher lämnar på dagis. Ska han ta fram kläder vet man aldrig vad dom får på sig ;)

usch, det blir bara tråkiga inlägg utan bilder nu när jag är utan kamera :(

2 kommentarer:

Malin sa...

ahh har Aaron också börjat på fsk nu? :)det har inte jag fattat hehehe :)))
skönt o få jobba lite!!
Önskar jag också kunde hitta nåt... typ helgjobb lr så .. :)

Malin sa...

ahhha! åh va skönt!!! önskar på ett vis att inskolningen av Elvin var nu snart än i aug... men på ett vis vill jag inte det - vill att han sk gå först..:)))
och jag har inget jobb att gå tillbaka till heller.. MEN det vore bra gott och få komma ut och jobba lite.. nån enstaka helg eller så bara :)))
och SKÖNT att du har jobb i sommar o allting med ju!!!:))