onsdag 20 april 2011

shopping!

Idag har alla katter varit ute på fm. Arista och Tyson var tom borta så jag inte såg dom i typ en timme..... och jag gick inte ut och letade efter dom *klapp på axeln* Och när jag tänkte göra det så stod dom på altanen och väntade :) Mina små älsklingar! Jag vet inte vad jag skulle göra om dom skulle försvinna... :(

Arista sprang bara omkring och busade så hon fastnade inte på bild idag :D




Haha, Aaron var ju tvungen att provåka kvasten idag ;)
Det roligaste är att han gjode det helt utan att jag sagt eller gjort nånting!
Så blev det lite mer utelek när katterna var ute.



Efter vi hämtat Colin på dagis idag så åkte vi till Västerås en sväng igen. Så nu äntligen har jag fixat laddaren till telefonen!!
Så blev det lite nya skor till grabbarna, dom två första till Aaron och sista till Colin.
Så svängde jag in på Tati och tur var väl det :)
Byxor och skjorta som skulle ha kostat 860 kr med orginalpris kostade mig 150 kr!! Tack och bock säger jag ^^



Inga kommentarer: