tisdag 26 april 2011

otäcka djur...

Varför kan inte dom där förbannade tänderna vänta med att växa fram tills han är typ 18 och flyttat hemifrån eller nåt.... ;P
Nej men fy vad less jag är på det här nu :( Kindtänderna ner som spökar den här gången. Det var precis likadant när dom uppe kom fram. Minst två veckor med bara massa skrik skrik och lite mer skrik!
Colin märkte vi aldrig av nåt när tänderna växte.

Jobbade ju inatt så började 16 igår och slutade 15 idag. En nästan hjärtattack hann jag med på fm också ^^ Var ner i källaren med tvätten och när jag ska in i hissen sitter det en spindel som i mina ögon är minst en dm stor... ja det var väl inte riktigt sant, men nog fan var den stor! Så jag var tvungen att springa ut en annan väg därifrån sen åkte då inte jag hiss nå mer idag :D
Sen visar en annan av personalen en bild på vad dom hade hittat på övervåningen när dom storstädade, en ännu större riktigt fet svart spindel! Och på övervåningen sover vi ju :/
Nej jag vete tusan om jag vågar jobba nå mer... och definitivt inte sova :)

Nej, fortsätta kika runt lite innan tisdagskvällen framför kanal 5 börjar :)

Inga kommentarer: