torsdag 14 april 2011

Vår i luften!!

Åh vad jag älskar solen och värmen!!!

Underbar dag idag :)
Jobbade natten inatt så slutade 12 idag, då åkte jag raka vägen hem och hämtade grabbarna så gick vi ner på stan och mötte Sanna och Norah för att sen gå till öppna förskolan, lite trist nu när det var strålande väder men vi mammor får inte så mycket tid för varandra när man är ute och leker ;P
Och det var lugnt och skönt där inne och vi pysslade lite kycklingar och påskkort :)
Stannade och matade lite änder på väg hem, men mest fiskmåsar som var där såklart :(




Sen så när vi kom hem bytte jag om och sen gick jag över och snodde en av Fridas hundar och gav mig ut på första löprundan för i år :) Blev inte så långt, men 3,11 km kom jag iaf :D med en drick och badpaus i skogen för Buddah ^^
Sen lämnade jag honom och tog nästa hund och gick en snabb promenad och även lite mer löpning så ikväll känner jag mig nöjd! Förutom att jag håller på att smälta bort här hemma i värmen!!!

Och nu är jag iaf ledig imorgon, sen jobbar jag lör-sön. Sen får vi se hur nästa vecka kommer att se ut :)

Inga kommentarer: