tisdag 19 april 2011

Måste jag.....

Oki, ett steg närmare utgång...... Halsband med namn och bjällra på :)
*ångest*



Aaron krattar på fm och Colin golfar på em :D


Så här fint blev det när buskarna försvann!
Och Colin älskar att gosa med sin kyckling han gjorde på öppna förskolan i torsdags :)


Kissarna fick vara ute på fm idag, men tro inte att jag kunde gå ifrån fönstret en sekund. Många gånger var jag tvungen att springa ut och titta vart dom tog vägen innan tårarna kom fram för att jag inte såg dom!
Nej fy vad jobbigt det här är, men jag vet ju att dom kommer må så mycket bättre om dom får komma ut, men jag kommer må så mycket sämre :/
Arista blev helt slut efter utevistelsen :)
Till Colins stora lycka kom Niklas med motorcykeln idag :D Han skulle minsann inte kliva av, han ville ha en hjälm och följa med ^^



Och nu på kvällen har jag hunnit med ett step up pass!
Imorgon blir det nog en sväng till Västerås igen så jag kanske kan få med mig rätt laddare till telefonen hem.... Så behöver jag kika på lite skor till grabbarna :)

Inga kommentarer: