torsdag 22 december 2011

en riktigt bra dag!

Ja idag blev det ju dagis på fm, Colins sista gång på Bullen... Lite sorgligt såklart.
Christopher är hemma idag så när jag hämtat barnen så åkte jag till Västerås en sväng, alldeles själv, poppa hög musik i bilen och sen bara g
å och strosa runt i stan :) Lämnade in min mobil så om ca 2 veckor är den klar, förhoppningsvis!
Fick klart julklapparna helt tror jag, det är säkert nåt som fattas. Åt en macka på subway för första gången nånsin :D Det var gott! Stannade på åkrahallen på väg hem och handlade lite till julgodiset som jag har fått klart en del nu :)
Jag är ju faktiskt rätt så i fas men ändå känns det som att det är tusen grejer kvar att göra :/
Fick ett samtal från resursen på em också och jag ska få ett kort vikariat 1 januari - 9 februari! Åh så underbart det kändes då :) Visst, det är bara en månad men det är toppen ändå!

Så har jag fått hem min egna julklapp som jag tyckte att jag skulle ge mig själv i år ;)

Inga kommentarer: