måndag 5 december 2011

lussekatter!

Imorse vaknade vi 8.23. Eller ja, jag vaknade av Aaron och så fick jag väcka Colin :) Så det var bara att slänga på oss kläder och ytterkläder och äta frukostmackan i vagnen på väg till dagis :)
Så när alla barn var lämnade på dagis så gick jag och Frida hem och hade tårtkalas ;) Ja, lilla Ellie var ju med såklart. Så blev det rensni
ng av leksaker där hemma sen blir det dags här hemma nån dag också, det behövs verkligen nu innan jul känner jag!
Och på em här hemma har det bakats årets första
lussekatter! Mmm vad gott det är.
Colin tyckte att det var jätteroligt i år, Aaron han satt mes
t och lekte och åt deg... ^^
Så vi fick massa roliga lussekatter! Haha, några vanliga gjorde jag sen stod Colin för resten! Det blev både katter, en svamp, grävmaskiner och spöken :D

Inga kommentarer: