tisdag 20 december 2011

Härliga snö!!

Jag antar att det inte bara är mina barn som tycker att det är underbart med snön :)
Igår blev det en premiärtur på skidorna för Colin, han var så du
ktig!!
Och idag har det varit jobb och dagis hela dagen och när vi k
om hem så blev det utelek ett tag.
Och jag fick leka lite i snön jag också ;)



Haha, mitt tvångsbeteende när det gäller godisar med papper på ^^

Gissa vilken sida som är min ;)

Imorrn blir det jobb igen och då blir det 10 timmars dagis för barnen... men sen blir det julledigt iaf!

1 kommentar:

Sanna mamma till Skrutt o lillebror i magen sa...

underbara bilder som alltid :)
kände knappt igen dej igår, haha så sorry om jag var lite seg men såg ju tillsist :) haha!

o tusen tack för det jätte fina julkortet, du är så duktig! tror jag anlitar dig nästa år o fixa julkort åt oss:) eftersom jag aldrig har tålamod skickar jag aldrig några:p

kram på er sötisar ♥