söndag 4 december 2011

Söndag

Och så är födelsedagsfirandet slut för den här gången!
På själva födelsedagen i onsdags så blev det j
u firande med bara oss fyra här hemma med massa mys! Tyvärr inte förrän Christopher kom hem kl 17, men det blev så bra så ändå :)
Och jag tänkte ju faktiskt inte göra en tårta bara för oss så det blev glass och chokladsås till efterrätt istället, jag hörde iaf inga barn som klagade ;)
Sen på torsdagen så var det dags för barnens gammelmormor att fylla 90 så då blev det kalasande där på em! Och även lite presentutdelning till Aaron :)
Så blev det jobb i fredags em och jobb idag 7-15. Och när jag kom hem var det ju bara att fixa iordning för lite kalas här hemma :)


Min lilla pirat :)

Mamma hade med en varsin lykta åt barnen och oj vad populära dom blev då :D



Dagens tårta! mmm gott var det och rätt nöjd blev jag faktiskt :)



Min lillplutt som inte är så liten längre...

Inga kommentarer: