lördag 3 december 2011

Ja, det gick ju bra det här.... Tårtbotten och kärleksmums klara iaf, resten av tiden har jag spenderat med att skrika på bråkiga barn.... Nyss tröttnade jag helt och skickade upp dom på sitt rum där dom nu sitter och är jätteförbannade :/
Jag vet fan snart inte vad jag ska göra längre! Jag hoppas verkligen att det blir bättre när Colin får byta avdelning på dagis så dom får med tid ifrån varandra. För ja visst för står jag att dom tröttnar på varandra när dom spenderar 24 timmar om dygnet med varandra men varför måste det vara så oerhört mycket slagsmål och skrik? Det är absolut inte lika mycket när dom är hemma med Christopher!
Nej, jag kanske ska ta och ta mig till affären och köpa lite saffran så kanske vi kan ge oss på att baka lussebullar i em!

1 kommentar:

4barnsmamman sa...

bråkar de även på dagis??

våra är jättesnälla mot varandra på dagis, men hemma så slåss dem heeela tiden och bråkar.. eller ja, Elias pucklar på Elvin heeela tiden! ;)
skitdrygt är det! :/

Får hoppas det blir bättre med tiden när de blir äldre.... :)

/M