tisdag 23 december 2008

dan före dopparedan!

ja, imorgon är det julafton :)
och förkylningen är bättre iaf, men nu har Colin blivit jättesnorig och Christopher känner sig krasslig så vi får väl se hur julen blir.
idag har vi städat, och jag har gjort klart granen och satt upp lite tomtar och nu har vi nyss mumsat på julskinkan och ätit lite godis!
men jag har lite julklappar kvar att slå in så egentligen ska jag väl inte sitta här :D men jag tycker att jag har varit riktigt duktig så en liten paus är man väl förtjänt av!
Åh, det ska bli så kul att fira jul i år, våran första jul som föräldrar!! och i år har vi delat upp julen så vi blir hela julafton hos min familj och på juldagen åker vi till Christophers, ska bli väldigt skönt att slippa åka fram och tillbaka. men det betyder ju då att jag inte får vara hos min familj nästa år..... har redan ångest, vet inte hur jag ska klara det :(
avslutar med att säga
GOD JUL ALLIHOPA!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ann, man fixar det =)
Man bara gör det =)