söndag 21 december 2008

KAN INTE ANDAS!!!!!!!

håller på att bli tokig på det här nu och självklart så tog nässprayen slut idag bara för att det är söndag och inte apoteket har öppet :( har bara sån här renässans koksaltlösning hemma som är helt värdelöst.
får se hur jag klarar mig igenom natten, om jag lyckas sova nåt.
och på toppen av allt så har Colin varit GNÄLLIG hela dan, ja med stora bokstäver! ingenting duger, så man känner sig ju lite hjälplös :( men jag tror inte att jag har smittat honom så att han är sjuk iaf, så jag vet inte vad det är.
nej, försöka gå och sova kanske.....
gonatt!!!

2 kommentarer:

anna sa...

Hoppas du klarade dig genom natten, aldrig kul att va nästäppt.

En fråga, hur har du fått till "besökare idag", jag fattar inte hur man ska göra. Lite hjälp, snälla!

Anonym sa...

Men usch vad hemskt, o i juletider. Hoppas du mår bättre idag..
Kanske är det tänder på gång för Colin?
Ta hand om er.
GOD JUL!
Kram