fredag 26 december 2008

fest!!

jaha, nu var julen över då! och bra har det varit, massa god mat och fina paket, men det var ju Colin som fick mest paket såklart :) men vi fick ju också lite grann vi också! nya golvlampor och en taklampa till Colins rum, så fick jag presentkort på hm och det kan behövas, så nu ska det handlas kläder till MIG, det var ett tag sen det gjordes :) nu har man ju bara handlat kläder till Colin.
och Colin har fått kläder, en gåstol, leksaker och en ny vagn, typ en sulky, jättefin!!!!

sen har ju Carro varit här i Sala så jag bestämde mig för att följa med dom ut igår, och kul var det, men det vart lite mycket att dricka.... nu har man ju inte druckit på ett tag men det var ju lite svårt att försöka dricka sakta när det är så gott :) sen var det ju det här med att ta sig hem.... först och främst tog det ju en evighet att komma ut från hotellet, sen tyckte ju vi att vi skulle vara jättesmarta att ta cyklarna till liljas, för då måste vi ju komma först, för det kan ju inte ha gått ut folk före oss från hotellet :) men vi fick mat till slut iaf! sen var det bara att hoppa upp på cyklarna igen och hem kom vi utan att ramla :) drack ett varsitt glas bakisbrus och gick och la oss. Dan efter är inte lika rolig..... men nu börjar jag piggna till iaf :D

och nu ska jag kolla lite bilder sen är det dags för lillskrutt att få kvällsflaska och gå och lägga sig!

Inga kommentarer: