måndag 15 december 2008





idag blir Colin 5 månader.... tänk att det var så länge sen man låg där på BB och beundrade det lilla underverket och så stor han har blivit nu då :) men även om det känns som länge sen så känns det samtidigt som att det var igår.
så idag har han fått smaka kyckling och pasta och det var en riktig höjdare, oj vad han åt!! och vart jättesur när det var slut. annars har han bara varit mest gnällig hela dan och ska ha uppmärksamhet hela tiden, visst är det roligt att busa och prata med honom men det blir faktiskt lite tröttsamt i längden.
nu ligger han iaf och sover och Christopher är och tränar så jag passar på att sitta här vid datorn en stund, måste försöka ladda lite städenergi så jag kanska kan orka städa imorrn. undrar vart den tar vägen hela tiden. det är ju så skönt när det väl är städat och varje gång säger jag att nu måste jag bli bättre på att städa men ändå dröjer det lika lång tid innan jag städar igen. tänk om man hade råd med en städerska.... drömma sig bort lite kan man väl få göra!!

nej nu ska jag fortsätta spana runt lite innan jag sätter mig vid tv`n
bye bye!!!

3 kommentarer:

anna sa...

Halloj igen. Trevligt att du hittade till blogspot istället!

Anonym sa...

jag hittade hit jag också:)
grattis till Colin också!!
kram Sanna o Norah

Anonym sa...

Hallå Ann! Åhh, jag tycker det är jättekul att hålla koll på folk genom deras bloggar, så räkna med att jag kommer att veta vad du har haft för dig nästa gång vi springer ihop! Jaa, du får ju uppdatera flitigt förstås. Ha det bäst, kram! /Emmie