måndag 15 december 2008

tjejkväll och julmarknad

jaha så var det lucia igår... usch vad tiden går fort! jag och Colin var ut till sorf och tittade på luciashowen, men det var ju inte riktigt samma sak när man inte var med själv, allt var ju mycket bättre då ;P Colin tyckte iaf att det var spännande att titta på alla hästarna, sen vart han trött och somnade en stund och sov igenom högljudda applåder :)
ringde och beställde pizza till mig, Christopher och Malin innan vi åkte hem och när vi kommer hem och jag öppnar min pizza kartong som skulle innehålla en pizza med skinka, champinjoner och ananas men hade ananas, champinjoner, kyckling, banan och paprika på... det är ju ungefär samma sak eller hur :S
sen var det dags för mig och malin att åka hem till Mia för att ha en kväll med tjejerna, det behövde jag verkligen!! vi drack glögg och spelade spel, roligaste jag har haft på länge. skönt att få komma ut och vara lite barnledig och inte bara prata barn, det är ju självklart kul det också, men ibland behöver man ju lite annat också :)

och idag var jag, Christopher, Colin och Malin till Sätrabrunn och kollade lite på julmarknaden, var väl inte så jättemycket att se men det var mysigt att gå där ändå. Och Colin fick åka sittvagn idag så han skulle vara vaken lite mer för min lilla skrutt sover ju bara när han åker vagn :) men han såg ju alldeles för stor ut när han satt där, inte en liten bebis längre...

Colin har varit lite snorig och småhostig några dagar så nu blir det bara hemmamys ett par dagar, vill ju inte riskera att missa julavslutningen på öppna förskolan!

Inga kommentarer: