måndag 29 december 2008

jaha, här bara flyger dagarna iväg, förstår inte hur det kan kan gå så fort när man inte gör nåt på dagarna, för här hemma sitter vi mest i soffan hela dagarna. Sen har man ångest för att man ser ut som man gör, behöver ju faktiskt gå ner några kilo till men vad gör jag åt det, jo jag sitter som sagt i soffan, äter godis, skräpmat eller ingen mat alls och ändå klagar jag. SKYLL DIG SJÄLV är väl vad jag kan säga till mig själv, det finns väl ingen som lever så här som blir mindre i storlek!
Har iaf varit ner och handlat lite kläder till mig själv, så lite bättre känns det ju när man har nåt nytt att klä på sig. Säger väl som alla andra, efter nyår då ska jag ta tag i det här :)

Annars då, händer inte så mycket, jag och Colin var ner på stan en sväng idag med Malin och Sandra, gick runt lite, sen är det ju dumt att vara på stan och inte ta en fika ;)
Colin är iaf bättre med snuvan nu, det är skönt att det inte vart nå värre än det, vill ju inte att min lilla skrutt ska bli sjuk heller. Däremot så smittade vi ner hela min familj när vi var där på julafton, men det är ju klart, är inte julafton till för att dela med sig :D

Och nyårsafton på onsdag.... det var ju nyss januari ju!
och på söndag fyller jag år!!! ojojoj...26 år, börjar ju bli gammal ju :S vad ska man göra åt det här, kanske ska börja räkna bakåt istället :) så ska man väl baka nåt gott också, det är ju det bästa av allt, nu har man ju faktiskt en anledning att baka inte bara för att man är sugen :)

nej, nu får det vara slut för idag!
blir nog inge nytt innan nyårsafton så jag säger:

GOTT NYTT ÅR!!!!

3 kommentarer:

anna sa...

Oj oj, vad jag känner igen mig...tänk att man inte lärt sig att man faktiskt måste prestera något för att kilona ska "rasa", men beach 2009 here we come eller???
vad bra att det inte blev någe värre med colin, kanske kan vara tänderna som är på gång.
gammal? kom igen när du passerat 30, då är man gammal...

gott nytt år på er. kram

Anonym sa...

ja det där med vikten, usch! fast det är inte lätt o ta tag i det med allt godis som finns här hemma nu efter jul:) får väl haka på det där med att ta det efter nyår. :)

skönt att colin blev bättre igen., min Norah är fortfarande jätte snorig o hostar, suck!!! Kommer nog bli en liten tös som ofta är sjuk, iaf om det här ska fortsätta.. =)
Gott nytt år!
Kram

Anonym sa...

kikar inhär igen o säger gott nytt år:)
förresten är det okej om jag länkar till din blogg?
kram