torsdag 5 februari 2009

eget rum......

I tisdags vart det pulkadags här hemma :) Gick ut en liten kortis och Colin såg ut att vara jätteroad ;) fast han skrattade iaf lite grann och då mest när det gick lite nedför, kul att åka fort förstås :)
Det vart lite pulka idag också på fm, men då somnade han efter bara en liten bit.... trötter :)

Och igår kom kära bror över och hämtade våran extrasäng. Sååååå skönt att äntligen ha fått ut den så jag kunde börja göra i ordning Colins rum. Det rummet har verkligen bara blivit ett extraförråd där allt skit hamnar, tänkte efteråt att man kanske skulle ha knäppt ett "förekort" men jag hade nog iaf inte vågat visa det för nån :D Så jag sprang halva em upp och ner i källaren så nu är det omm möjligt ännu mer saker där nere! Har iaf fått skaplig ordning där inne nu, ser ju ut som ett helt annat rum! Nu ska jag bara fixa lite tavlor och småsaker sen är det klart. Ja så ska ju spjälsängen in också, och Colin..... känns lite läskigt faktiskt, att han ska sova i eget rum men ganska skönt på ett sätt också. Får väl se hur länge jag drar ut på det men förhoppningsvis lyckas jag väl ställa in sängen om några dagar :)

Nu ska jag kika runt lite sen är det dags att plocka ihop lite grejer för idag blir det mammafika på em!!

1 kommentar:

anna sa...

ja, det kändes lite konstigt att inte sova i samma rum längre men samtidigt så skönt... det går nog bra ska du se.

hoppas fikat smakade bra idag!