onsdag 18 februari 2009

orka.....

usch vad jag känner mig blä just nu...... vet egentligen inte varför, allt är ju bra! och trött är jag, så borde väl gå och sova, men sitter och väntar på att C ska komma hem från träningen vilket är rätt snart hoppas jag. Känner mig lite ensam nu :(
Så känner jag mig så fruktansvärt träningssugen så borde nog komma i gång snart igen. Men sen är det ju så att träning kostar..... och föräldrapenning blir man ju inte rik på! Men det beror väl på vad man prioriterar antar jag så jag lär väl ta och motivera mig själv lite till sen får det lov att bli dags att röra på fläsket :D Den här sommaren har jag ju faktiskt ingen ursäkt för att vara fet ;) Och nu lääääängtar jag till sommaren!!!!!! vill ha värme och ljusa kvällar :)
jaha nu kom min bättre hälft hem så nu ska jag sluta!

hej då för den här gången :D

Inga kommentarer: