måndag 2 februari 2009

grattis!!!!!!!!!!

Nu har vi fått en ny liten grannbebis :) En pojke!
åh så underbart. Kan inte låta bli att vara lite avundsjuk.... rätt konstigt egentligen men den där första tiden bara försvann ju :-( Tänk att man kan längta efter att föda barn igen, det gjorde ju faktiskt ruskigt ont :)

Här hemma har vi iaf spenderat dagen i västerås, på erikslund. Köpte ny dator!! åh, så skönt, nu slipper vi sitta här i vardagsrummet och lyssna på den här som låter som en hel fabrik :D
Och jag köpte mig ett usb-minne så jag kan lägga över alla kort så att dom finns säkrade om utifall att!
Sen var vi in på öb och köpte en pulka till Colin så imorgon blir det full fart här på åkra :D

time to go, bye bye!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

oj vad kul med bebis, känns som det var en evighet sedan vi hade smått, eller det känns nästan som dom aldrig varit små, ska jag vara helt ärlig längtar jag också efter bebis:) men det blir nog inga än på ett tag, jag vill att Norah ska hinna få vara barn först:)

skönt med ny dator:)
kram