söndag 1 februari 2009

Sovmorgon!

Sovmorgon två dar i rad :) Har haft en trött liten kille, han vaknade inte förrän kl 9.05 igår och idag sov han till 8.30 och har då sovit hela natten, med undantag för ett par vändningar tillbaka till rygg då förstås :) så nu känner jag mig riktigt utvilad!

Måste ju säga att nu sitter jag här hemma i spänd förväntan!! Fick nyss ett meddelande från C och nu är hon på väg in till förlossningen!!!! Håller tummarna för att hon får stanna kvar där och inte bli hemskickad igen och att hon snart kommer hem med en liten bebis :)

Nej, nåt mer hade jag inte att säga så nu ska jag kika vidare!

1 kommentar:

Anonym sa...

men vad fuskigt, med sovmorgon, det var länge sedan vi hade det här hemma. :)
åhhh alltid spännande när någon ska in till förslossning:) hihi!
Hoppas det gått bra.
kram