tisdag 24 februari 2009

min stora kille!

Glömde ju bort att jag skulle skryta lite om min lilla prins igår också ;)
Igår fm satt vi inne på hans rum och lekte lite sen gick jag ut en stund och skulle hämta lite tvätt som skulle in i lådorna och när jag gick så låg han så snällt på mage men när jag kom tillbaks så satt han upp!
Det är så underbart när han lär sig nya saker, jag blir så stolt! Är så svårt att tänka sig att för bara 7 månader sen så låg han bara och sov och åt mest hela dagarna. Tiden går så ruskigt fort!

Idag då? Ska ta vagnen och gå ut och gå en liten promenad så Colin får sova lite, så blir det en sväng ner på stan, måste handla lite för imorgon ska vi göra tryck på öppna förskolan!
Sen efter lunch ska vi nog åka till badhuset med Malin och bada lite, nu har vi inte varit där på några veckor.

Inga kommentarer: