söndag 22 februari 2009

pizza och melodifestival!

ojoj nu har Colin legat och sovit i två timmar, det är nåt som aldrig händer nu för tiden :) men så har han ju då börjat vakna mellan kl 5-6 på morgonen så han behöver väl sova en stund :)

Här hemma har det varit lungt hela helgen. Vi var ut och tog en promenad i det underbara vädret i fredags tillsammans med Sanna och Norah och Teresa och Natalie, det vart en ganska bra sväng, skönt att få lite promenadsällskap! Och promenader har jag faktiskt varit jätteduktig med den här veckan, varit ut varenda dag, utom igår och idag..... Så igår kväll kom Malin över för att titta på melodifestivalen och då köpte vi pizza att mumsa på, lääänge sen jag åt det nu! och gott var det :) Sen hade jag gjort kladdkakemuffins med geishafluff och Malin hade med sig Pollygodis så det vart en riktig gottekväll :P

Och nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska gå lite fortare för idag ska jag och mamma åka iväg till sätrabrunn på halvdagsspa!!! åh vad jag har längtat och äntligen är det dags!

nu hör jag att lillen vaknar så hej då!!!!

Inga kommentarer: