lördag 28 november 2009

Åååh vad gott det var med julbord!! Men det fanns ju alldeles för mycket och man vill ju gärna äta av allt..... Och hur mätt man än är så går det alltid ner massa gott från efterrättsbordet, konstigt det där :)
Och jag är så imponerad av våran lilla prins!!! Han satt så snällt i sin stol hela tiden, men oj vad med mat han åt! mest köttbullar och prinskorv men i massor! Inget gnäll alls och då satt vi ju där i över två timmar! Han fick springa runt lite med mamma och med Christopher sista typ 20 minuterna bara.
Men det känns i min rygg kan jag säga, att ha setat på en stol så där länge!
Sen när vi kom hem så skulle jag ju nödvändigtvis leta fram adventssakerna som självklart låg längst in, längst ner i förrådet... Inte bra för min rygg! Men nu är
adventssakerna och julgardinerna uppe. Så mysigt så!
Christopher är hos Jocke ikväll så jag har tittat på the proposal och ätit after eight och saffranssnäckor :) Och nu ska jag passa på att vara vaken lite längre för imorrn är det jag som har sovmorgon :D

Förresten så går jag in i vecka 38 (37+0) idag och bara 20 dagar kvar till BF!!! Det är ju ingenting ju!! Fy vad jag längtar.

4 kommentarer:

Suzann sa...

Jag tycker att nymagen ska komma ut i veckan som kommer, så jag kan få hälsa på er under lucia :)

Malin sa...

åhh förstår att du längtar!! 20 dagar är ju Ingenting!:)) tom 19 dar idag ;) hihi

själv har jag 18 dagar kvar.. till Halvtid! haha ;)
snart dags för r-ul! =))

har fått låna ett foglossningsbälte och shit va bra det funkar för svanken! ångrar Djupt att jag inte skaffade ett sånt med Elias.. kunde inte göra nånting alls sista månaderna för det kändes som svanken skulle gå av!:/

hoppas ni får en fin 1.a advent!:)

kraaaam

ps: jag har tänkt en del sista tiden, har inte så mkt annat för mig, o kommer bara på mer o mer "bus" som du o jag gjorde.. hahaha :P ds

Sanna sa...

åhh smarr med julmaten.. ser fram emot den riktigt mycke.
å bebisen med såklart, som vi längtar efter bebis=)

Sanna sa...

Åhhh GRATTIS gumman till lillkillen=) äntligen är han här. Super söt är han också..
Kram!