fredag 20 november 2009

Nej, här händer det inte mycket.... har inte direkt nå vettigt att säga när man bara går hemma hela dagarna.
Igår var det iaf besök hos BM, fick titta på lill*n med ul också fast men såg ju inte så mycket nu när h*n är så stor :) Bebis ligger iaf helt fixerad nu!!! Så inte så konstigt att det trycker neråt ibland! + 10 kg nu och det känns ju inte så farligt, och järnvärdet låg på 125 så nu behöver jag inte bekymra mig så mycket om dom där jäkla tabletterna längre.
Och ärligt talat så börjar jag tröttna lite på det här nu, känns som att jag kan det här med att vara gravid nu :D nu vill jag att bebis ska komma ut!! Ska bli spännande att se om vi klarar oss från att fira jul på BB :D

gaaaaahhhhh!!!!! Julångest till 1000 :´( Ska vara hos Christophers familj det här året, hur ska jag kunna fira jul utan mamma och pappa.....


Dags att börja tänka på att handla julklappar kanske, har ingen lust att springa ut i julhandeln med en liten bebis direkt.

Barnloppis i gåvan imorrn, får se om man kan fynda nåt :)

Nej nu svamlar jag bara massor!

4 kommentarer:

Sanna sa...

Jag hoppas bebisen kommer snart,.. väldigt snart=) vi här hemma längtar ju.. hihi!

Usch det här med julen, tråkigt att det ska innebära sådanm ångest? Tänk om man kunde göra som man SJÄLV vill för en gångs skull.. men inte lätt det där.

ses imorgon babe..
pöss

Malin sa...

om jag vore som du så skulle jag käka järntabletter ändå..
jag som förlorade massvis med blod hade ett hb på 70! efter förlossningen.. hade då inte ätit järntabletter på iaf 1mån innan jag födde.. :/
ångrar det såhär i efterhand..:(
men sen har man väl järndepåer också som påverkar .. vet inte hur det funkar!:)

hoppas bebbe kommer FÖRE jul!:))

kraaam

Malin sa...

hehe va bra! tror mig minnas att jag tog varannan dag bara.. MEN det kan ha varit efter förlossningen också.. minnet är ju bra men kort!!!! :)) hihi
hoppas ni får en SKÖN lördag, är ju helt fantastiskt väder idag!!!:)kraaam

Suzann sa...

Det skadar inte att äta järntabletter ändå... :)