lördag 14 november 2009

Sovmorgon!!!!

Den här dagen började ju helt underbart med att min lilla prins sov till 9.55!!!! Åh vilken härlig sovmorgon :) Och ändå så sov han i nästan två timmar på dan också.
Annars så har vi inte gjort ett smack idag, vilket nog var rätt behövligt. Vi har ju varit ute och gjort nåt varenda dag den här veckan! Men imorrn så ska vi hem till mamma och pappa och äta, sen hämta älsklingen på stationen!!!!


Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå lite fortare så att det är nåt att titta på på tv och på ena sidan här har jag en nutellaburk och på andra en chipspåse :D Ja, men jag är ju gravid, då får man äta massa gott utan att få
dåligt samvete ;P
Vecka 36 (35+0) idag!!! Och nu bjuder jag faktiskt på ett par magbilder också!
Tyvärr från mobilen för jag mitt klantarsel har tappat kameran i golvet så att den har gått sönder! Det var ju väldigt bra tajming nu!!!
Gick förresten igenom Colins gamla kläder idag för att se vad vi kan använda igen. Helt sjukt att han faktiskt har varit så där liten...

Det skiljer bara nån cm på måttet på magen nu och med Colin, men jag känner mig så mycket smidigare den här gången! Men det kan ju ha att göra med att det var sommar och varmt förra gången :)


Badbollen framifrån :D



3 kommentarer:

Malin sa...

åhhh fina magen! den ser inte så fruktansvärt stor ut ändå:)) alldeles lagom liksom!:))

haha nää det förstår inte jag heller! vi hade ju bara ROLIGT!:)

kraam

Sanna sa...

åhh fina mysiga magen:)

Hmm var ingen dålig sovmorgon det heller,. sköönt som tusan förstår jag. själv fick man sova till 20 över 8. det tyckte jag var lyx:)
ses snart i veckan hoppas jag.. vi saknar er.

Frida sa...

åh fin mage! Man blir så avis..:)