lördag 7 november 2009

Äntligen har vi fått upp grindarna i trappan!!!! Underbara pappa! Så nu slipper vi utemöblerna i trappan :D

Sitter här och väntar på att Christopher ska komma hem så jag kan börja göra iordning mig för ikväll bär det av till Ransta! Träff med mammorna från våran öppna förskolan grupp igen, ska bli så trevligt så!!! Sen vad jag ska lyckas hitta för kläder att ha på mig är ju en helt annan sak, börjar bli lite glest i garderoben.... inte så mycket som passar längre :)

Det stramar och spänner i magen.... känner av rätt mycket sammandragningar faktiskt, det kände jag typ ingenting förra gången. Absolut ingenting som gör ont men magen blir verkligen stenhård, lite kul att titta på :) Vecka 35 idag förresten :)

1 kommentar:

annica sa...

åhh! Snart dags ju! Vad fort det gått!!! Tyckte du nyss skrev om att det var på g! =) KUL!!! =)