torsdag 26 november 2009

bara massa gnäll!!

Såååååå trött...... Skulle kunna sova hela dagarna om jag kunde!
Känner mig bara helt blä nu, allt känns jättejobbigt.
Har haft hemsk molvärk i rygg och mage hela dan idag.
Och så har jag fått världens "separationsångest" för Colin, speciellt på kvällarna, vill bara hämta honom och lägga honom i våran säng. Han sover ju aldrig med oss längre :( Han sov i våran säng två första nätterna när vi flyttade hit men förutom det har han ju inte gjort det på evigheter. Visst, nu ska jag väl vara glad att han sover själv och i eget rum men jag saknar min lilla plutt! Ligger och hoppas varenda kväll när jag har gått och lagt mig att han ska vakna och vara ledsen så jag får en anledning att hämta honom. Nej fy vad hemskt det där lät men ni förstår nog vad jag menar :)
Nu känns det väl lite extra också bara för att det är så nära tills
lillebror/lillasyster kommer och då kommer han ju verkligen inte vara nån bebis längre, han kommer ju bli jättestor!
Nej, nu ska jag inte plåga er med mina bekymmer längre :)
Snart dags för Criminal minds!

Inga kommentarer: