tisdag 24 november 2009

regn, regn, regn..... Blä vilket tråkväder :(
Har iaf tagit oss ut en stund idag på fm, var upp till lekparken här på området och lekte, Självklart började det regna när vi har gått typ 20 meter men det var inte så mycket så vi stannade ute ändå, inte för att Colin bryr sig om att det regnar men stackars jag då? Vi gick in när det började bli lite väl mycket regn.
Försökt städa lite här hemma nu efter jag la Colin att sova middag men det är inte det lättaste just nu kan jag säga :) Är nog en vacker syn när jag hoppar fram sittandes på rumpan och plockar leksaker i vardagsrummet :D Kan ju inte stå och böja mig för att plocka upp allt ju...
Har haft väldigt mycket sammandragningar nu sista dagarna, och igår så mycket och rätt obehagligt att jag faktiskt tog alvedon, hjälpte faktiskt för stunden iaf. Känner iaf inget på nätterna och det är jag glad för!

Med Colin kände jag ju absolut ingenting innan det satte igång så det här är nytt :) Men inge kul att ha ont i onödan ju....

2 kommentarer:

anna sa...

skönt att höra fler som gillar deg...

hoppas bebben kommer snart, inte långt kvar nu ju :)

Sanna sa...

åhh snart kommer bebisen, som vi längaar efter den :) hihi
hoppas du slipper massa förvärkar o sånt tråkigt.