fredag 13 november 2009

Men fy vad ensam jag känner mig då......
Vilken tur att han inte ska vara borta en vecka :)
Har iaf haft en bra dag, en sväng på stan först, fyndade lite :) Sen gick vi till öppna förskolan, det var öppet hus idag. Så vi gick dit för att säga hej då till Gunnel, så fruktansvärt tråkigt att hon ska sluta, det kommer inte alls bli samma sak utan henne :( Men det var ruskigt mycket folk så vi stannade i dörren och bara sa hej då.
Sen så tog jag och Colin ett bad innan läggdags och ojoj, han brukar stänka men idag slog det nog rekord. Det blev verkligen blött i hela badrummet, han plaskade runt som en galning. Och efter jag hade lagt Colin så bäddade jag ner mig i soffan med en häägen dazs - strawberry cheesecake. Finns det nån godare glass?!? Och så slog jag på ett par nya avsnitt av Ugly Betty.

Och nu borde jag väl ta och tänka på sängen men det känns inte så lockande när jag vet att älsklingen inte kommer hem :(

1 kommentar:

Malin sa...

hahahaha,., han brås nog på sin mamma!!!! ;)
Minns du inte när din mamma blev vääääldigt sur på oss när vi bestämde oss för att åka kana i erat badrum.. hahaha ;)
kraam