måndag 7 december 2009

1 vecka!

Fy vad tiden går fort!!
Lillen blev 1 vecka gammal idag :-)
Och nu börjar allvaret på riktigt, Nu blir vi ensamma på dagarna jag och smågrabbarna, Christopher är tillbaks i skolan. Han ska väl försöka vara hemma dom sista dagarna också men det är inte mycket han kan missa i skolan tyvärr
.
Men, men det är som det är. Dagen har varit bra iaf. Vi gick en sväng till affären och handlade lite på förmiddagen. Men det tar lite längre tid att komma iväg med två barn :)
Sen så har vi bara myst hela d
an. Har försökt knåpa ihop lite julkort på datorn, får se vad det slutar med!

Jag är verkligen helt förundrad över mina underbara barn! Idag när jag lagade mat på em så satte jag lillen i babysittern och han satt där och tittade och Colin satt bredvid och pillade lite och lekte med sina saker och ingen sa ett pip, var bara helt nöjda <3>ås. Ska bli så kul, har längtat :) Och så roligt för Colin att få träffa lite kompisar igen!!





2 kommentarer:

Sanna sa...

tack för igår, var så mysigt o få träffa er. som vi längtat.
Han är så söt lillebror...=)

Malin sa...

aaw myyys!:))
ska han få heta Aaron??
hoppas värsta chocken lagt sig nu hihi
Kraaam på er!:)