torsdag 17 december 2009

pulkaåkande igen :)

Ja, igår var det ju BVC med Aaron och han växer som han ska! 3755 g och 51 cm.

Och Christopher var hemma igår så jag och Colin passade på att gå till pulkabacken här efter lunch och det vart mycket uppskattat!!! Oj vad han skrattade när han åkte nerför backen :) Och det blev ett träningspass för mig! uppför backen, nerför backen.... igen och igen....Vet inte hur många vändor det blev, men han tyckte ju att det var kul och vad gör man inte för sin lilla älskling!

Julkorten blev postade igår också, dock så råkade jag lägga i julbrevlådan med vanliga frimärken på, men det kan väl inte spela nån roll??? Såg efter att jag hade lagt på dem att det stog -med julfrimärken-
Hoppas att det funkar ändå...




Idag blir det nog bara en innedag, idag är det ju riktigt kallt ute!!

Skulle ju behöva åka till västerås och handla lite julklappar också, för det har ju inte blivit av, hade ju helst undvikit att åka in i helgen men det lär väl bli så det blir, vet iaf precis vad jag ska ha så det går ju fort.

1 kommentar:

Sanna sa...

åhh rolgit med pukla, skulle behöva köpa en vi också. Hoppas Norah gillar det, för det gör ju jag:)

Vilket fint julklort. har ingen koll på det där med lådorna så kan tyvärr inte hjälpa..

ska också in o julhandla ihelgen, kommer väl vara tok mycke folk, men men.