lördag 5 december 2009

Lillen är 5 dagar redan.... Samtidigt som att det känns som att det var några sekunder sen han fortfarande låg i magen så känns det som att han har varit här jämt!
Och nu ska jag väl inte säga nåt för då vänder det väl :) Men han är så snäll hela tiden, och fortfarande har han inte skrikit nåt alls på nätterna, han äter ca varannan timme och somnar lika fort igen. Och inatt låg han iaf halva natten i sin vagga och sov. Han åt vid 5.30 imorse sen så la jag honom i vaggan och vi sov till 8.45, så skönt och så behövligt :) Jag vaknade till när Christopher gick upp med Colin bara men somnade om lika fort igen :)


Christopher gick iväg med Colin till badhuset idag så han får nåt skoj att göra, stackaren blir ju helt instängd här ett tag :) Så nu är vi ensamma jag och lillen och han bara sover ju....

1 kommentar:

Sanna sa...

ja oj vad fort det går.. Ska bli så trevligt att träffa erhy..
mysigt med badhuset för Colin, det tycker han väl om kan jag tro?