söndag 6 december 2009

så lycklig!

Det känns fortfarande så overkligt! Jag skulle ju vara gravid i några veckor till och här hemma sitter vi med en bebis som blir en vecka imorgon... Vi skulle ju göra massa grejer innan han kom ju :)
Hann ju knappt tänka innan han var ute, det var ju bara att hoppa upp på den där sängen och börja krysta, hann ju inte se barnmorskorna, knappt fatta var jag faktiskt var nånstans och så vips så var han ute! Kan ju säga att hela jag skakade ganska friskt ett bra tag efter :)
Men nu sitter vi här med två helt underbara pojkar och jag kunde inte vara lyckligare!!!

1 kommentar:

Sanna sa...

åhh blir rörd när jag läser.. 2 helt unbderbara pojkar det har ni helöt klart. Ser fram emot morgondagen, väntar fortf på att A ska höra av sig så vi vet tider o så..
kram